Skip to content

Rozwijanie kultury uczenia się w środowisku pracy cz. 3

3 tygodnie ago

220 words

width=300Czat nr 2

Skupiono się na roli opowiadania przez praktyków, aby wesprzeć WBL i wprowadzono niektóre koncepcje omówione po raz pierwszy przez Donalda Schona, w ten sposób, w jaki rozwijane jest profesjonalne myślenie i jak profesjonaliści myślą w praktyce. Dominującym tematem było wykorzystanie opowieści jako narzędzia nauczania, jak opowiadanie pomaga budować relacje, wykorzystanie opowieści jako refleksji i skuteczności opowiadania.

Większość uczestników stwierdziła, że ​​opowiadanie historii jest użytecznym narzędziem w łączeniu teorii i praktyki, wykorzystując swoje doświadczenia jako przykłady. Dzieląc się doświadczeniami, nauczyciele nawiązują zasadniczy kontakt jako istoty ludzkie, zdolne do popełniania błędów; pomaganie uczniom w refleksji nad ich działaniami. Uczestnicy zastanawiali się, w jaki sposób można wykorzystać skuteczność formułowania opowieści w procesie uczenia się, aby upewnić się, że jest on korzystny i skuteczny, podkreślając niebezpieczeństwo użycia go jako taktyki przestraszenia. Pojawiła się również sugestia, nawet jeśli historia może być uważana za nudną, że może pośrednio pomóc uczniowi, ponieważ proces narracji pomaga w budowaniu relacji. W tym czacie uczestnicy spontanicznie dzielili się swoimi zasobami na temat opowiadania poprzez łącza internetowe.

[hasła pokrewne: zapalenie tkanki podskórnej wędrujący, zapalenie tkanki podskórnej, immunogenność ]

0 thoughts on “Rozwijanie kultury uczenia się w środowisku pracy cz. 3”

  1. [..] odnosnik do informacji w naukowej publikacji odnosnie: czekolada dla diabetyków[…]